Followers

Sunday 27 March 2011

I LoSe my friEnds...

assalamualaikum.....

     Hye semua.... emm.... ari ni aku sedih giler... sgt2 sedih.. aku da kehilangan org yang rapat ngan aku... I lose my best friends!!! argg!!! x tau nak wat mcm mana... Ini semua gara2 assignment.. D sebabkan assignment, kami bertegang urat. Tambah sedih, aku msg diorang, diorang x balas. Aku tegur, diorang wat x tau. Sekarang ni aku x tau nak wat mcm mana lagi..



     Masalahnya, aku group ngan orang yang sama mostly semua subject!! so, keadaan sgt tegang sekarang. Ye r, da ujung sem, semua kje nak kene submit. So, bila discuss psal assignment, aku kene mengadap orang yang sama. Bukan aku benci, jauh sekali menyampah. tapi, aku x nak wat diorang rasa x selesa dengan adanya aku depan mata diorang..

     I try 2 fix the situation.... tapi mcm x boleh... aku x nak salahkan diorang sbb x nak maafkan aku. x... aku rasa bialah aku letakkan semua salah ni kat diri aku sendiri. kalau aku tuding kesalahan kat sesiapa, x kan selesaikan pape masalah pun.. what i try 2 do right now, aku nak wat semua assignment aku x kira dgn apa cara sekalipun. aku nak buktikan kat orang yang aku bukan x bley d harap!! kalau aku wat sorang assignment 2 semua pun aku sanggup. yang penting, aku nak ubah perspektif oarng terhadap aku.



     Sangat penat utk nangis ari2... Memikirkan apa yang dah jadi. Kalau terus menyesal pun x guna. Better 4 me to find the solution. Mungkin ini pengajaran berguna untuk aku d masa akan datang. Mungkin lepas ni aku perlu lebih berhati2. X nak kejadian yang sama berulang lagi. Dengan keadaan assignment yang extreamly banyak mcm sekarang ni, aku mmg dah cukup2 tertekan. so, jangan la ada sesapa yang cuba2 nak wat aku sentap.

     Aku harap yang hubungan kitorang akan lebih baik lepas ni. tapi.. x tau la mcm mana. aku serahkan pada ketentuan Allah. Dia lebih tau apa yang terbaik untuk setiap hamba2 Nya..
    
     Untuk sesapa yang mmg ada bestfriends 2, jagalah kawan anda sebaiknya ye... Sangat sedih bila kehilangan kawan, terutamanya dengan kawan yang korang memang dah rapat sangat2..

No comments:

Post a Comment