Followers

Friday 8 April 2011

wiff mY bFF!!!!!

Assalamualaikum....

Wah.. da lama x jenguk blog ni. rindu la kat my sweet lollypop. hehehe.
hari ni duk bilik je menghabiskan hari sabtu. 2 yang sempat nak meng "update" blog ni.
bila dok sorang2 ni, teringat plak time minggu lepas aku spend time ngan my bff my aku syg sgt2!!! 
kredit d berikan kepada Shasha Aisha (sha), Nur Nasuha (suha) n Princess Nola (zila) coz da sudi jalan2 window shopping ngan I... ngee... like!! like!! 
syg u all lebih!!!

Kami jalan2 x jauh.. 
just kat Mid Valley je.. 
duit x bpe nak ada, al maklum la.. ujung2 sem katakan.. 
so, motif utama adalah jalan2 cuci mata n amik pic banyak2.. ahaks!! 
untung2 bley la upload pic kat fb.. 
wat tambah koleksi.. 

even just jalan kat Mid je, tapi bukan 2 yg mnjadi penghalang utk kitorang have fun.
pendapat aku secara peribadi, bukan tempat yg mnjadi pengukur utk kita bergembira. 
tapi sbnarnya, dgan spe kita bersama 2 yg menjadi faktor utama sama ada kita fun ke x. 

so... 
aku nak post beberapa pic yg sempat kami amik.. 
bnyak sbnarnya, tapi aku pilih antara yg terbaik la ye... 
kalau agak2 nyampah tengok pic yg ada, wat2 x nampak sudah la... hehehe

 lalang d tengah mall...




 me and sha... wah!!! cute nyer kami. ahaks!!




 mam eskim mcD. yum2 ~ ~




 cantik tempat ni.. lagi2 kalau ada kami. hahaha




 zoom dari jarak dekat




 with zila yg pemalu.. like!! like!!




 wah... gaya anggun gitu... (^_^)




di luar perkarangan mid vally....

hope kami dpt bersama selalu...
x kira susah n senang..
love them so much!!!!
muah!!!

No comments:

Post a Comment