Followers

Thursday 28 April 2011

gEgAr F1!!!!

assalamualaikum wbt.....

even aku sedang dlm minggu exam, sempat gak la aku nak buat post baru untuk blog ni.. 
bukan pe.. da lama x post pape citer kat blog ni. 
so... hari ni aku nak cerita pengalaman aku masa gi sepang. 
Aku menonton 
F1 LIVE
d sepang ok...huu...
eh3... jgn la jeles.. x mo la jeles2.. (ish, berlagak. x baik giler) hahaha.


aku dpt tiket pun dari akak ipar aku. kredit d berikan kepada kak ieda!! 
sila berikan tepukan gemuruh kpd beliau kerana sudi taja tiket ke F1 untuk 2 orang. 
kak ieda, i love u!! 
aku gi sana ngan kawan aku. tiket untuk 3 hari, iaitu Jumaat, Sabtu n Ahad. Siap ngan tiket parking kereta sekali...
mmg terbaik la!!!
tapi, aku dapat gi sana ari ahad je..

nasib baik la cuaca time 2 mmg baik sgt2.. mmg x panas. redup je..
imagine, korang jalan2 kat sepang yg x berapa nak ada pokok 2, tanpa perlu guna payung. mmg best!!! suasana plak?? pergh.... meriah giler!!!



mula2 aku ingatkan tiket yg aku dpt ni standard tiket yang diri kat tepi bukit 2 je. 
tapi bila dpt tiket 2, eh.. ada number sit la... 
hah, mmg terbaik la.... stage berbumbung beb.. ngee~~~ 
even x la VVIP sgt.. tapi kira not bad la..
free la katakan... 
so, nie view dari sit yang aku duduk.


masa sampai 2 mmg excited giler.
tambah plak bila da dengar ngauman enjin 2 kan... 
mmg x sabar la nak tengok.
bila race nak mula 2.. beria2 kitorang fokus.


tapi lepas dah lebih sejam kitorang duk tengok kereta 2 pusing2 kat trek,
series aku ngantuk giler!! hahaha.
ye r, kereta 2 asik pusing2 je.. 
nak sembang ngan orang sebelah x bley, coz bising.
so, duduk je la kat situ diam2.. 


bila da habis je race 2, aku lah orang paling gembira sekali!!!
even aku x support team yg menang 2.
sbb aku da bosan duk kat situ.. hehehe
tapi overall... 
pengalaman gi tengok F1 kat sepang mmg best giler.
aku ngantuk pun maybe coz aku x cukup rehat.
tido kul 3, malam sebelum nak gi sepang..
padan muka aku. hahaha.
tapi..
kalau ada peluang g, mmg nak gi lagi!!! 
pada sape2 yang x penah gi sana, 
luangkan masa utk nikmatinya sendiri taun depan k...
proud 2 be Malaysian.
even negara kita x la besar mana, 
tapi still bley jayakan event yang gempak ni tiap taun!!!
cayalah!!!


wokey... nak study dulu... huuu...
choww!!
* x ada gambar muka aku kat sepang coz atas sebab2 yang x dpt dielakkan. hikhik 

No comments:

Post a Comment