Followers

Sunday 31 July 2011

riNDunYa paDa KaLian......

assalamualaikum.....

dah seminggu aku abis practicle...
kalau before this, bangun pagi2, cepat2 siap coz nak gi kje..
tp skrg wake up early, just wat kje2 umah je..
best dpt duk umah,
but at the same time, i'm miss all my friends yg kat opis... ='(
miss them a lot.......

di kesempatan ni, aku nak wish terima ksih sgt2
kat semua kakitangan MPK coz da terima aku kat sana..
thanks a lot pd en.redza, en.azam, kak faizah, abg luthfi, uncle mohan, kak mala,
abg nasir, en.zainal, dan en.mahat
thanks a lot pada abg helmi yg selalu jdi member sembang n kongsi minat yg sama (kami penggemar novel harry potter), pd abg nasir yg jdi kawan pertama kat sana n selalu wat sy gelak..(sorry abg nasir coz x sempat nak blanja makan) khairul yg rajin datang sembang2  n bagi nasihat yg berguna dan kak ina yg selalu akan bagi tau majlis mana yg patut aku dtg coz ada makan2 free... hehehe

thanks pd ratna gak yg banyak sgt bantu aku sepanjang practicle..thanks  pada fatin yg selalu teman aku jln2 kat kluang mall... hehehe
jalan2 tanpa arah tuju kat sana,
sampai aku dah hafal semua kedudukan kedai kat sana. ngee....
thanks gak pd syikin yg selalu sama2 gi libry...
selalu pinjam buku sama2
sampai aku boleh abis novel harry potter dari novel 1 sampai 7. yea!!!



lepas ni, mesti da jarang nak jejakkan kaki kat MPK....
semua 2 akan jadi kenangan yg indah,
yg akan aku simpan dalam ingatan buat selamanya....

No comments:

Post a Comment