Followers

Tuesday 2 July 2013

mEnJeJakkan Kaki kE SiNi LaGi...

assalamualaikum...

setelah sekian lama.. 
ada yg membawa aku ke sini..
blog yg mungkin dah hampir dilupakan..

suatu ketika dulu, 
mmg rajin aku nak cite2 kat sini..
tp lama2 masa tu mcm x de
ada bnyk sgt bnda yg nak dibuat.
kdg2 bdn da terlalu penat 
smpai aku rasa yg aku lebih prefer tido drpd spend time taip2 kat laptop.
huuuu...

tapi jujur, 
kat blog la tmpat aku nak cite semua yg aku rasa...
semua yg aku lalui..
happy...
sedey...
kecewa...
bingung...

kdg2 aku ada bnyk bnda yg nak dikongsi 
tp aku x tau nak story kat spe..
sbb aku takut org yg dgar cite aku bosan nak dgr...
so for me,
blog is the best place 4 me 
sbb aku x paksa sesapa pun utk baca cerita aku. 
thanks 4 those yg penah baca cite aku kat blog ni..
even x best pun 
korg sudi gak nk luangkan masa baca cite2 aku. 
thanks... 
its means a lot for me... =)

No comments:

Post a Comment