Followers

Tuesday 30 July 2013

SuKa sUKi bErbUkA...

assalamualaikum & salam ramadan...

pejam celik pejam dan celik lagi
da dekat nak raya sudah..
kan?

bagi aku puasa tahun ni biasa2 je..
malah rasanya mcm lagi teruk dari tahun yg sudah2.
hahaha...
mana x nya balik kje kul 10..
x dpt la nak berjemaah tarawikh di masjid..
adeeii...
ni semua gara2 bos yg suh aku OT la ni.
haishhh!!
tapi..
ckp psal bos..
meski dia paksa aku OT..
ada jugak la kenangan indah bila bos blnja aku n mmber gi buka puasa kat luar..
mula2 blnja mkn seafood kat area2 tmpat kje je...
tp mknn mantap...
pastu belanja buka kat Restoran Singgah Selalu, DangaBay
yg tu... err... mknn dia x bpe best la..
pastu utk mengubat kelukaan dan kekecewaan
sbb mknn x sdp kat jb,
bos bawak aku n 3 yg lain gi buka kat hotel..
tetibe je dia kata x yah bli mknn
jom buka kat Hotel Katerina
huu
kali ni mmg best!!
best giler!!!
mcm2 ada...
mmg puas hati...
huuu..
thanks boss....

*hey!!! its meee....
 
* kat Restoran Singgah Selalu
*Hotel Katerina...

 *me wiff 3 others...

 *dgn kak watie (one of my boss)

*jom mamam.... heee

#sedey la x dpt nak join mmber buka puasa sesama kat BP Mall gara2 kne kje smpai kul 10mlm... sadis!!


1 comment:

  1. Старые и опытные проститутки Киева для секса анального и минета без резинки. Вы сами скажете мне спасибо. Рекомендую посмотреть и принять правильное решение.

    ReplyDelete