Followers

Friday, 8 April 2011

wiff mY bFF!!!!!

Assalamualaikum....

Wah.. da lama x jenguk blog ni. rindu la kat my sweet lollypop. hehehe.
hari ni duk bilik je menghabiskan hari sabtu. 2 yang sempat nak meng "update" blog ni.
bila dok sorang2 ni, teringat plak time minggu lepas aku spend time ngan my bff my aku syg sgt2!!! 
kredit d berikan kepada Shasha Aisha (sha), Nur Nasuha (suha) n Princess Nola (zila) coz da sudi jalan2 window shopping ngan I... ngee... like!! like!! 
syg u all lebih!!!

Kami jalan2 x jauh.. 
just kat Mid Valley je.. 
duit x bpe nak ada, al maklum la.. ujung2 sem katakan.. 
so, motif utama adalah jalan2 cuci mata n amik pic banyak2.. ahaks!! 
untung2 bley la upload pic kat fb.. 
wat tambah koleksi.. 

even just jalan kat Mid je, tapi bukan 2 yg mnjadi penghalang utk kitorang have fun.
pendapat aku secara peribadi, bukan tempat yg mnjadi pengukur utk kita bergembira. 
tapi sbnarnya, dgan spe kita bersama 2 yg menjadi faktor utama sama ada kita fun ke x. 

so... 
aku nak post beberapa pic yg sempat kami amik.. 
bnyak sbnarnya, tapi aku pilih antara yg terbaik la ye... 
kalau agak2 nyampah tengok pic yg ada, wat2 x nampak sudah la... hehehe

 lalang d tengah mall...




 me and sha... wah!!! cute nyer kami. ahaks!!




 mam eskim mcD. yum2 ~ ~




 cantik tempat ni.. lagi2 kalau ada kami. hahaha




 zoom dari jarak dekat




 with zila yg pemalu.. like!! like!!




 wah... gaya anggun gitu... (^_^)




di luar perkarangan mid vally....

hope kami dpt bersama selalu...
x kira susah n senang..
love them so much!!!!
muah!!!

Sunday, 27 March 2011

I LoSe my friEnds...

assalamualaikum.....

     Hye semua.... emm.... ari ni aku sedih giler... sgt2 sedih.. aku da kehilangan org yang rapat ngan aku... I lose my best friends!!! argg!!! x tau nak wat mcm mana... Ini semua gara2 assignment.. D sebabkan assignment, kami bertegang urat. Tambah sedih, aku msg diorang, diorang x balas. Aku tegur, diorang wat x tau. Sekarang ni aku x tau nak wat mcm mana lagi..



     Masalahnya, aku group ngan orang yang sama mostly semua subject!! so, keadaan sgt tegang sekarang. Ye r, da ujung sem, semua kje nak kene submit. So, bila discuss psal assignment, aku kene mengadap orang yang sama. Bukan aku benci, jauh sekali menyampah. tapi, aku x nak wat diorang rasa x selesa dengan adanya aku depan mata diorang..

     I try 2 fix the situation.... tapi mcm x boleh... aku x nak salahkan diorang sbb x nak maafkan aku. x... aku rasa bialah aku letakkan semua salah ni kat diri aku sendiri. kalau aku tuding kesalahan kat sesiapa, x kan selesaikan pape masalah pun.. what i try 2 do right now, aku nak wat semua assignment aku x kira dgn apa cara sekalipun. aku nak buktikan kat orang yang aku bukan x bley d harap!! kalau aku wat sorang assignment 2 semua pun aku sanggup. yang penting, aku nak ubah perspektif oarng terhadap aku.



     Sangat penat utk nangis ari2... Memikirkan apa yang dah jadi. Kalau terus menyesal pun x guna. Better 4 me to find the solution. Mungkin ini pengajaran berguna untuk aku d masa akan datang. Mungkin lepas ni aku perlu lebih berhati2. X nak kejadian yang sama berulang lagi. Dengan keadaan assignment yang extreamly banyak mcm sekarang ni, aku mmg dah cukup2 tertekan. so, jangan la ada sesapa yang cuba2 nak wat aku sentap.

     Aku harap yang hubungan kitorang akan lebih baik lepas ni. tapi.. x tau la mcm mana. aku serahkan pada ketentuan Allah. Dia lebih tau apa yang terbaik untuk setiap hamba2 Nya..
    
     Untuk sesapa yang mmg ada bestfriends 2, jagalah kawan anda sebaiknya ye... Sangat sedih bila kehilangan kawan, terutamanya dengan kawan yang korang memang dah rapat sangat2..

Monday, 21 March 2011

aDuh..... sAkitnYer....

assalamualaikum...

     hai all... ari ni i rasa x sihat la.... kepala rasa sakit sangat2. arrgg!!! macam nak pecah!! kenapa la time2 genting macam ni rasa nak demam plak... adakah kesan daripada udara yang tercemar akibat radiasi letupan loji nuklear kat jepun sana?? (hahahaha, x de kene mengena pun..) da lar ada 5 assignment perlu disiapkan, dengan 5 presentation yang perlu difikirkan. belum cerita bab latihan tutor lagi yang tiap2 minggu kene buat. 

     tapi peliknya, asal ngadap je laptop, terus je duk online ntah pape. kerja x jalan jugak. macam sekarang ni la, niat nak cari jwpan present makro, tapi bley plak layan blog kejap... tampal notis peringatan homework bukan main cantik, colourful lagi, tapi.... hmmmm.... adakah kajian yang mengatakan bahawa warna memainkan perana penting dalam memudahkan untuk kita mengingat 2 silap? hahaha. mula la 2 nak salahkan orang lain. 

     by the way, pada sesiapa yang x sihat 2 jangan lupa mkn ubat ok... (sendiri belum makan ubat x kisah plak..) kalau rasa2 makin teruk, jgn lambat2 gi klinik tau... (klinik kat tempat i jauh.. x de sapa nak bawak.. T__T) pada yang sihat2 belaka 2, jaga kesihatan... kalau sakit t susah. believe me, sakit mmg x best langsung!! seriously!!! hehehe, ckp mcm la orang lain x pernah sakit. 
     ok la, nak sambung kerja. thanks for those yang sudi singgah ye.. kalau boring2 tu, bley la layan lagu kat sebelah ni. t i upgrade playlist lagi ye. wat masa ni 2 je la yang sempat ada. pape comment atau cadangan, boleh la comment kat bawah... papai... keep sweet smiling as sweet lollypop!! ^__^



     doakan i cepat sembuh k.....